Smysluplná péče o zdraví a krásu

Myslíme, že je na čase, abychom jako spotřebitelé přistupovali k péči o své zdraví a krásu (a nejen ty) zodpovědněji. Často totiž podléháme nátlaku velkých firem a zapomínáme na náš "zdravý selský rozum". Naším cílem je zvýšit povědomí spotřebitelů o současné situaci v kosmetickém a farmaceutickém průmyslu a zároveň informovat o přijatelnějších způsobech, jak o sebe pečovat a nabídnout produkty, které jsou v souladu s naší vizí.

Hodnoty, které jsou součástí "smysluplné" péče:

  • 1

    Jednoduchost

    Produkty, kterými pečujeme o zdraví a krásu, jsou zbytečně složité. Účinná látka bývá často ve výrobku zastoupena jen v nepatrném množství a většinu ostatních složek zde vůbec nepotřebujeme. Pokud se navíc jedná o koktejl syntetických ingrediencí, můžeme jen těžko odhadovat skutečný vliv daného produktu na organismus. Vraťme se k jednoduchosti, v té je totiž dokonalost a krása!
  • 2

    Kvalita

    Kvalita výsledného produktu souvisí s kvalitou ingrediencí a se způsobem výroby. Kvůli nízké finální ceně používají výrobci často levné náhražky, jejichž kvalita je diskutabilní. Přírodní složky bývají nahrazovány syntetickými, což může potencionálně škodit nejen organismu, ale i životnímu prostředí. Zajímejme se o složení našich kosmetických, nebo farmaceutických výrobků! Nakupujme kvalitní, nejlépe 100% přírodní produkty!
  • 3

    Ekologie

    Přírodní a Bio ingredience jsou lepší nejen pro náš organismus, ale i pro životní prostředí. Smysluplná péče upřednostňuje přírodní složky, co nejméně upravované a naopak vylučuje všechny ingredience, které: jsou chemicky syntetizované, jsou petrochemického původu, původem z plastikářského průmyslu, získávají se zvířat způsobem, který vede ke smrti zvířete a všechny další složky, které mohou potenciálně škodit organismu a životnímu prostředí. Víte třeba, že většina šampónů a sprchových gelů obsahuje silikony, které se v přírodě rozkládají stovky let? A co výroba syntetických látek, nezatěžuje náhodou životní prostředí? Myslí někdo při výrobě obalů na to, co s nimi po použití, nebo jestli jsou vůbec nutné? Vybírejte značky, které na tyto důležité věci myslí. U kosmetiky dejte raději přednost produktům Fair-trade, nebo BIO.
  • 4

    Lidskost

    Způsoby jakým velké kosmetické a farmaceutické firmy vytváří nátlak na nás spotřebitele jsou někdy dost nevybíravé. My spotřebitelé jsme ve velkých reklamních kampaních často klamáni a jsou nám předkládány rozporuplné informace. Někdy zase bývají informace záměrně nepřehledné a matoucí. Cíl "prodat" je postaven vysoko nad cílem "pomoci" spotřebiteli vyřešit problém. Vybírejte proto značky, které jsou svým přístupem pro vás transparentní, netají složení svých výrobků a jsou vám schopni podat potřebné informace.
  • 5

    Inteligence

    Produkty by měli být složeny jen z aktivních a nezávadných látek, které opravdu pečují o naše zdraví a krásu. Všechno ostatní je zde navíc a tudíž nepotřebné. Inteligentní péče je efektivní, využívá minima ingrediencí k maximálnímu účinku.

Kritéria, která u produktů hodnotíme

Na oficiální podobě všech hodnocených kritérií ještě pracujeme, prozatím můžete mrknout na takový ten základ.

Složení/ingredience produktu

  • složení výrobku
  • původ ingrediencí
  • kvalita ingrediencí
  • počet ingrediencí

Způsob výroby

  • šetrnost postupu k ingrediencím
  • šetrnost postupu k životnímu prostředí

Informace a reklama

  • způsob prezentace a reklamy
  • dostupnost informací o produktech

Obalový materiál

  • recyklovatelnost obalu
  • materiál obalu
  • informace uvedené na obale
  • praktičnost obalu k použití

Certifikáty

  • certifikáty a ocenění výrobku

Osobní testování výrobku - naše subjektivní zkušenost

  • všechny výrobky si nejdřív sami otestujeme
  • hodnotíme celkově kvalitu a přínos výrobku

Ocenění "Smysluplná péče"

Všechny produkty, které projdou našim náročným hodnocením najdete v našem obchodu a získávají od nás symbolické ocenění "Smysluplná péče".

Ocenění Smysluplná péče